oh snap! oh snap! oh snap!

jösses amalia, ännu en utekväll att minnas.
middag hos elise, supergott och supertrevligt!
jag ville som vanligt till grstis-inträde-mera,
för att felix jobbade.
istället blev det svindyra candy,
där vi visserligen fick allt gratis.
I love killar, dom verkligen tror att det blir nåt.
bara för att vi taggade på deras drinkbord.
sen är ju en del rätt patetiska,
typ får för sig att man ska gifta sig.

oh snap!

jag och ylva dansade oss in i vipen,
där jag träffade gamla vänner och hon en ny vän.
reaaaally cute.

(måste ju bara berätta.
det var 500 tjejer som ville in i vipen,
och jag bara gleeeeed fram till vakten,
pekade på ylva och sa: "hon ska in, okej?" 
jag var så fruktansvärt cool.)

sen försvann hon, och allas mobiler dog.
(vem laddar inte mobilen innan utgång??!)
jag var extremt nära att spåra igen, men jag behärskade mig.
på det hela taget hade jag det faktiskt jävligt kul.
jag kommer aldrig tröttna på människor med drag i. i love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback