pigg som en mört

jag vill inte sova.
hela mitt liv har jag hatat att gå och lägga mig.
den allra bästa tidpunkten på dygnet är ju precis innan man lägger sig.
är überpigg och smyger omkring och gör en massa saker.
det är på kvällen jag kommer på allting jag vill göra,
det är då jag får motivation att städa rummet,
eller typ kolla gamla fotografier, eller måla tånaglarna.


en maltaskåning:
"har hört talas om att du vet hur man inte tar det lugnt"

det kanske är sant. har blivit lite mycket på sista tiden.
undrar om det beror på att jag har ett behov av att  "deppkröka"...
känner mig som i ettan, när det var det enda vi gjorde.
fast nu är vodkan utbytt mot öl.
well, sova ska jag inte göra på ett tag.
pigg som en mört, J.
hittat underbar grej på bandit!
man laddar ner ett program,
och så får man allt skönt, som typ "för tidigt" och "unplugged".
känns som att det är nånting jag får pyssla med på tisdag.
min enda dag jag känner att jag kan missa.
dessutom ska jag ju vara uppe ännu senare imorn (punkt, punkt, punkt)

har ingen aning om jag skrivit dagens låt.
vi kör en till för säkerhets skull: vicarious - tool
(fast dom härmar introt till tears don't fall, busfrön!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback