ready, here we go!

galet igår.
supertrevligt hemma hos amelie,
träffade en förhållande-soulmate.
hon är precis som jag, aldrig singel.
träffade e:s polare också, lite lustigt.
sammanträffande. hos amis liksom.

sen laroy. kom precis i lagom tid innan alla dök upp.
elin.. onykter och kom inte in (mest för att hon "glömt sitt legg")
hon och sara (elins nya soulmate) smet in ändå.
sen blev det skumpa så det skvätte, packat med folk och allmänt varmt.
träffade julia i min klass.
på tunnelbanan frågade jag karin och elin om dom bestämt sig vad dom ska rösta på.
efter ett tag tyckte alla i hela vagnen att de skulle lägga sig i.
detta ledde till fight om vänstern och milan.
sen blev jag lämnad åt mitt öde på abrahamsberg.
det var nämligen några stolpskott som fått för sig att de skulle gå på spåren.
så jag satt fast i en tunnelbana med
1. en helt galen och full kille som gillade mina skor och var tokig i milan.
2. ett gäng osköna brudar som skrek konstant.
3. en faktiskt rätt rolig brud.
4. en till väldigt full kille som också var hammarbyare.
det var nära att jag slog till tjejerna som skrek.

sen brommaplan. träffade max.
sjukt rolig taxichaufför. han liksom hittade inte nånstans.
jag fick leta i kartboken.
sen hem till skön tjej.
som inte kände nån av oss som var där.
anyway, trevligt var det.
superveligt när vi skulle hem till claes, vi fastnade på vägen och fick åka taxi igen.
nu var klockan typ 5:30. och jag sov ingenting i veckan heller.

nu ska jag snart till trosa.
träffade kusinen igår, det är ju planer på att gå ut där. i trosa.

jag har ont överallt. mastodontblåmärke på knät.
jag som var helt säker på att jag inte ramlade igår.

Kommentarer
Postat av: Amis

Hej gumman... Tack så otroligt mycket för uppvakningen igår. Hoppas du hade det lika lyckat som jag. Vi ses snart igen... Pusspusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback