shakalaka !

satan, varför blir det alltid såhär?
att man sitter (fortfarande halvfull vid halv 11)
med nån annans tröja och bara 7 lösnaglar.
jag kommer sluta gå ut om alla ska bli osköna.

det började bra. som det brukar göra.
förutom att elin glömde min jacka hos sig,
och glömde alla sina pengar hos mig.
sen blev det rätt veligt.
varför kan inte människor bara göra som det är bestämt?
så vi drog till världens sunkigaste sunkhak. nivå 22.
(har en underbar bild på vännen och jag därinne!)

at least så var det skitbilligt.
sen träffade vi sara och sophie!
som slutade vår klass i 4an. sjukt otippat!
jag tror att det bara gick utför sen.
matilda och karin ville inte haka först,
och var allmänt veliga..
vi drog till mera, där jag och elin rockade!
shakalaka baby!
vi träffade karin nere på stureplan,
vi drog till the white room, gissa hur det gick..

vid typ 3 var jag supertrött, ida var superirriterad,
så det blev hemfärd.
efter två taxirundor, en promenad i flipflop, 
en ruinering, en stöld, många dyra mobilsamtal
och  kom jag hem till claes,
för att nån inte svarade/inte ringde.
vid 4 tiden var jag förbannad på hela världen.
jag tänker aldrig mer åka taxi utan att ha pengar.
jag tänker aldrig mer åka taxi med en tjej,
dom bjuder en ju inte om det fattas 35 spänn!
sen var jag tvungen att sova i källaren,
för att c:s föräldrar tröttnat på c:s tjejer i c:s säng.
jag stack vid 10 genom garagedörren.

undrar varför mina utekvällar alltid spårar.
och hur det kan komma sig att jagsjälv inte gjort det.
jaa, nu skyller jag på alla andra,
men den som kan komma på när jag spårat en utekväll kan ju säga det.
(förutom one-night-stand med gliferagg) 

I know I'm not a hopeless case..
You've got to get yourself together.

dagens låt: beautiful day - u2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback