takida. in the ass

måste få ur mig mina aggressioner.
det finns en människa.
människan, en hon, är falsk.
värsta sortens backstabber.
hon är manipulativ och egocentrisk.
jag tycker oerhört illa om den människan.

dessutom vill hon bara ha det som andra har.
hon har förstört min hela uppfattning om en annan människa.
den andra människan är en skitstövel,
minst lika egoistisk men absolut inte falsk.
den personen har sjunkit så lågt i mina ögon.
båda är a pain in the ass.

It is impossible,
to never tell the truth
I'm getting away with murder.

och ändå är det något,
som gör att jag inte kan släppa det.
and I'm waiting for you
with or without
I can't live with or without you.

hatar såna här inlägg. men det behövdes. take it or leave it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback