the dark sides of what I used to be

är det bara jag som börjar bli jättenojjig när det gäller just idag?
idag är det val.
var ju duktig igår och satt och kollade på reprisen av slutdebatten.
vettefan om det gjorde mig något klokare.
det känns bara så konstigt.
har inte direkt känslan av att jag är med och förändrar sverige.

måste bara nämna min brorsas sysselsättning i fredags.
han var på fest. good job, bro.
hos en av världens (som jag ser det)
tråkigaste människor.
eftersom det vore så taskigt att skriva hennes namn,
får ni ledtrådar! (woow, vad roligt)
gick i min parallellklass. råttfärgat hår.
inga snygga drag. inga snygga kläder.
hängde med "hon med hår ner till midjan"
(jag tror dom var med varandra för att det var dom som blev över)
anyway, det var ju kul för henne att hon lyckades skrapa ihop så många att det kunde räknas som fest.
även om det var såna som min brorsa där. teatertöntar utan andra polare.
(jaa, jag är fortfarande rätt sur på honom)

in the name of love,
one night in the name of love.

dagens låt: van diemen's land - u2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback