the nookie

okej. nu är det bekräftat.
in brorsa är insane in the brain. helt fucked.
kommer hem efter att ha köpt fika (till alla)
ber brorsan som städar att sänka volymen
(han spelar aphög musik i hela huset)
och får världens vrål tillbaka.
går in i köket för att hämta mjölkglas
och vem fuckar ur?
teatertönten.
enligt honom är jag:
egocentrisk, jävligt jobbig, helt sjukt korkad och han hatar mig. medmer.
så ber han mig att gå upp till mitt rum och dricka min jävla mjölk.
så det gjorde jag, pallade verkligen inte.
det var längesen nån sa så jävla taskiga saker.
och skrek dom taskiga sakerna.
jag blev sjukt ledsen.
var ju tvungen att skicka ner min lillebror och hans polare när jag behövde nåt nerifrån.
jävla sär.

I did it all for the nookie, c'mon the nookie..


jag har totalgjort bort mig. igen.
haha. shiiit, ibland är man ju blondare än det ser ut.

dagens låt: playing the angel - depeche mode

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback