the shadow behind your eyes

superdilemma.
är jäääättesugen på att ligga hemma hos nån och bara äta choklad.
men karin fyller ju år, och jag har lovat.
dessutom har jag lovat ylva också.
och jag ska hitta klänningen till henne,
och så blir vi dresses-bitches!
men jag ser för jävlig ut.
orkar inte ha på mig annat än stora fula gröna mjukisbyxor.
är så pank man kan vara.
hamnat mer på minus än jag nånsin legat.
kommer aldrig bli frisk om jag är ute och ränner.

å andra sidan har jag lust att jävlas.
med migsjälv.
med nån.
med mamma, som retar mig för att jag är bakis.
med kusinen, som fyller år imorn
(och inte kan gå ut ikväll = slipper bjuda på bärs)
dessutom vill jag vara en sån som håller löften.
vettefan hur bra det går med det..

dagens låt igen: kite - u2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback