the star sprangled banner

ja jävlar.
jag hatar när man vaknar 8 en lördag och tror att man försovit sig till skolan.
jag sover nog för lite, eller så var det för att jag givk och la mig vid 12 igår.
det är oskönt, det får mig att känna mig som en ensam tönt utan vänner.

börjar få panik.
måste ha med mig tre ombyten och det enda jag har är en tröja.
som visserligen är jävligt snygg.
som jag defenitivt kommer sno permanent av elin.
om 6 timmar har hon klivit på båten.
jag vet inte vad jag ska göra,
har aldrig saknat henne så mycket som jag kommer göra.
(och vaaaaad kan det bero på?)

shit. panik.
ska vara på tolvan om 40 minuter.
jag har inte duschat än.
har inga kläder.
tur att man inte ska sminka sig iaf.
h-e-l-v-e-t-e anyway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback