überstureplan, lip-fushion.

gud vad jag är bortskämd.
inte om man jämför med resten av übersnobbarna i östra,
men ändå.
jag försöker.
jag vet att jag är stureplan längst inne,
jag måste bara hosta upp med mer stålar,
för att folk ska se det.
min idé om l-job är jag sjukt sugen på.
men bara det lär väl kosta en tre papp typ.
dom har inte jag.

jag vet i vilket fall som helst att jag inte är estet.
eller jo, estet ja.
men inte åsikt-om-allt-estet och hatar brunpuder.  
då är jag hellre åsikt-om-inget och mycket snyggare.

för att citera nån jag hatar:
"get rich or die tryin'"
stör mig på den människan.
snacka om att komma på en bra mening,
och så använder han den everywhere.
what a jerk.

jag vill inte gå och lägga mig.
jag är hur trött som helst hela dagarna,
somnade halvt sittande på lektionen.
och nu vill man bara sitta uppe.

juste, grattis igen callevännen!
kom upp och hälsa på snart!
så ska jag visa dig partystockholm.

nu jävlar ska jag lusläsa elle tills jag stupar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback