utgång! utgång! utgång!

weeiii!
nu blir det utgång så det smäller!
har sett fram emot det här sjukt länge vännen!!
typ, sen jag fyllde år.
it all happens tonight.
elin 18, cafét, cia taggad.
springer typ omkring i mitt rum och vet inte vad jag gör.
ta dig samman, kvinna!

jag älskar att vara arton och kunna säga "utgång"
utan att nån tror att det handlar om att kröka ner sig i rålis.


dagens bästa: "det maaste va ein cd-rooom"

rumenius och jag, vi har våra minnen.
vi är inte så sjuka som man kan tro.
(om man läser konversationen på glife)
vi är bara.. inte så normala.
johannesbrödträdet. cc.
cd-rrooom. ka-ta-strof.
det var tider det.
nostalgi. allt var så lätt då..

Kommentarer
Postat av: Cecilia

åhh älskar vår sjuka humor..

2006-09-13 @ 20:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback