weeeeei.

it's a wonderful world.

bra dag. vaknade och var inte jättetrött.
kom inte försent även fastän jag trodde det.
bundis ylva och jag hade roligt idag. också.
träffade underbart trevliga människor påvägen hem.
en jag trodde jag tyckte illa om, men som jag faktiskt gillar.
och en jag trodde tyckte illa om mig men som faktiskt gillar mig.
han var himla rolig! lilla gustav...
han hade blivit utsparkad av sin mamma, så nu flyttar han hem til bromma igen!
underbart, ska försöka catcha hans tolva lite oftare.


kom hem till en trevlig pappa på bra humör.
fick lust att möblera om lite, så det gjorde jag!
å när jag höll på hittade jag mitt superfina röda sidenband!
som jag har letat efter sen amanda fyllde år!
jag blev så glad.


och så är vi lediga på fredag.
och nu sa kalleballe att vi är det imorn också.
whhoooow. älska östra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback