you died alone

fine. 
nu ska vi se om det här funkar.
om det är såhär du vill ha det.
om det är såhär jag vill ha det.

tack bitch, för att du får mig att glömma allt ibland.

haha, seger. styrde äntligen upp mina ämnen.
visade sig att det var helt cp med mitt schema,
min matte var inte inlagd, men geografin var det.
franskabetyget har inte kommit in,
och nu måste jag tenta upp historian i januari.
och så ska jag läsa "litterär gestaltning"
istället för estetiskt orientering.
works for me.
får skriva dikter istället för att besöka konstmuseer.

måste killar vara helt schizofrena?
jag kan utan att tänka komma på
5, nej 8 killar jag ínte förstår mig på.
tacka vet jag dejt.
nåt att se fram emot.
ska festa järnet i helgen.
och jag å elin ska glamour-shoppa också.
tur det.

dagens låt: crazy - bandit metalized

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback