27.

aldrig varit såhär melankolisk förut.
vill inte göra nånting annat än att sova.
började nästan gråta för att jag inte kom ihåg hur man gör dressing.
är så fucked up.
det är verkligen skitkul med släktmiddag.

min släkt är.. fruktansvärd. verkligen.. jobbig.
dom är för många.

till exempel har vi:
"hej, jag är en seriemördare"-fasters man
"hej, alla min män lämnar mig så jag klär mig som en 20-åring"-moster
"hej, jag uppfostrar mina barn till kopior av migsjälv när jag inte skiter i dom"-faster
"hej, det finns ett land som heter martyrlandet och där är jag kung"-bror
"hej, jag går i samma klass som din gamla pojkvän.."-andra fastern..

det enda som var lite kul är nångång när min moster var 16 och skulle äta frukost.
i köket satt hennes vikarierande mattelärare.
min pappa.

dagens låt: meds - placebo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback