a tendency of getting very physical

ja, jävlar.
det känns som om jag alltid är antingen jättefull eller jättebakis.
när jag väl är nykter mår jag bara dåligt och vill bli full.
gotta stop.
fast å andra sidan har jag ett behov av att dricka.
en anledning. (eller egentligen hundratusen anledningar)
jag försöker förstå att jag aldrig kommer kunna sluta tänka på killar. 
jag kan inte ta avstånd från dom, det går inte att sluta vilja ha dom,
det går inte att inte hoppas att dom ska ringa,
jag misstänker att det är roligare att ha sex med killar än med tjejer,
(det går ju ändå inte att bli lesbisk), och vissa av dom är så..
oemotståndliga. och oglömbara.

inser att jag är rätt trött på det här med bloggandet.
man läser samma varje dag och själv skriver jag inget roligare än typ vad jag åt till frukost.
varför gör jag det? varför händer det inget spännande?
inatt funderade jag (på fyllan I guess) på att starta en sexblogg.
såna finns det inte så många av. tror jag inte.
jag tror jag väntar med det.
blir väl lagom tills i höst när jag ändå håller på och vegeterianiserar mig.

allting igår var ganska.. freaky.
y fyllde år och allting flöt på bra tills det inte flöt längre.
1. en kille nöp mig och o nånstans där vi inte ville bli nypta
 och jag hade för höga klackar för att springa efter och slå honom på käften.
jag hade verkligen gjort det. jag är fortfarande arg. jävla sär.
2. några äckel hällde helt oprovocerat sprit över y och s och blev inte ens utslängda.
3. det fanns en enda snygg kille på hela stället och han var tvungen att gå jättetidigt.
4. jag kunde omöjligt få tag på den andra killen jag ville träffa.
och den tredje var i fucking.. vet inte var han var. typ i dalarna.
5. alla som heter ni-vet-vad-han-heter (värsta harry potter..) borde kidnappas så vi slipper dom.

Don't tell me it's over,
I'm not used to this temptation
And when you came running back,
There is no use for explanation
Girls will always cry, guys will never admit they did

dagens låthelvete: (med tema detärslut för att det absolut inte är det)
I know it's over - the smiths
it's over - goo goo dolls
don't dream it's over - crowded house
och som fucking final
love hurts - incubus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback