"älskar dig men vafan har du gjort med håret?!"

vet inte riktigt var jag ska börja.
sov ganska exakt fyra timmar inatt.
krogen igår.
har inte varit så.. ofull ute förut.
vilket kändes när vi gjorde bort oss vid karaoken.
varför lär vi oss inte, man ska sjunga sånger man kan texten till..
träffade (vi kan kalla honom vante)
som var hur söt som helst.
och shit vad vi dansade.
har inte shakat ass så sen alanya.

kom nyss hem från mitt informationsmöte om ett jobb jag inte vill ha.
verkar som om jag alltid lyckas hamna på jävliga jobb,
nu ska jag stå som en jävla skogsmulle i räddabarnenjacka och jävlas med folk.
ska nog köra mina tre gånger och sen drar jag.
hatar att jobba.
ska snart iväg med den jävla dagboken till gruppdiskussionen,
där jag ska sitta och prata om mitt non-existing life.
känns skitbra. not.
fast sen ska jag till c. mmmm...

dagens låt: shame - hardcore superstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback