bakis. skakis.

jag mår dåligt.
tror inte att jag är särskilt bakis, men nåt är det.
är helt shaky, kan knappt hålla i saker.
jag hade ändå trevligt igår. 
trots att vi nio var dom enda som kunde lambo.
jag vill också upp på bordet.
y och jag har beslutat att gå på vår skiva ändå
(allting sket sig ju, men jag måste liksom bjuda tillbaka nu)
så, den 28 maj på (fucking) mera blir det kalas!
be there. jag menar jag bjuder er och sen kan ni be there.

allting var lite galet men det slutade bra. hos l.
lyckades undvika you-know -who (vi kan kalla honom.. apan)
och hängde med o och hans polare istället. och sen mest med o.
men det roligaste var nästan att träffa xr (som såg vidrigt bra ut och var vidrigt trevlig)
och hans grabbar (varav en är med om some serious hairloss)
(som bekant var jag ju slightly obsessed av honom i ettan..)
och att n var med mig som andra enda tjej i sällskapet.
var kul att j jobbade också, även om det tog ett tag innan han fattade att det var jag.
(alla gånger jag träffat honom har jag sett väldigt, väldigt ful ut..)
n och jag hängde på l-bar ett tag innan eftersläppet där vi träffade en sjukt irriterande lantis.
som verkade tagit efter alla raggningstips han nånsin läst om, på samma gång.

imorn är det alltså mösspåtagning.
till det behöver man en studentmössa. vilket jag inte har.
min lilla papperslapp där det står att jag ska hämta den kom inte med posten idag.
vilket den skulle gjort.
det blir jättejobbigt om jag inte får tag i den.
inte nog med att jag måste skolka hela dagen imorn,
jag missar dessutom champagnefrukosten på morgonen. skandal.
det positiva med att missa allt är att jag slipper fundera på vilken klänning jag ska ha.
och så slipper jag gå upp tidigt och kan sova hela dan.

jag vill äta nånting. inte vågat äta nåt annat än ett äpple idag,
men jag är så fruktansvärt sugen på grekisk sallad.
det är ungefär det ända i matväg jag aldrig misslyckats med.
skurit mig i fingrarna ett par gånger bara.

dagens jävla låt: nobody loves you - garbage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback