bbq

söndag. igen.
såg en film nångång vid fyratiden inatt när jag inte ville sova.
den börjar bra. han är snygg, hon är snygg, det verkar bli bra.
han vill träffa sin pappa han aldrig sett, men råkar ragga upp sin halvsyster.
sen freakar han ur och dödar sin halvbror och gör halvsyrran på smällen.
(sen visar han henne var han dumpade brorsan, och hon reagerar inte ens)
sen flyttar han in hos familjen och börjar gå i kyrkan.


det låter äckligt (och det är det också) men jag producerar hinkvis med snor.
måste få klaga lite, för det är verkligen sjukt. jag kommer bli uttorkad.
vidrigt. har fått en allergichock, eller så är mina bihålor överaktiverade. eller nåt.


I let you whip me if I misbehave

vi ska grilla ikväll! det är det bästa jag vet.
ska ju bli vegeterian i höst (kommer inte klara av det när alla grillar hela sommaren)
så jag måste nog anordna grillkvällar två gånger i veckan i sommar för att bli riktigt trött på det.
en fördel med att vara vegeterian är att man slipper laga mat. det enda man äter är grönsaker.

dagens låt: hell's bells - ac/dc (nästan den bästa låten den här veckan)


Kommentarer
Postat av: a

Så det kan vara allergichock alltså? Är helt däckad här av en tokigt aggressiv förkylning... Pollen skulle ju förklara en hel del... Smart!!!

Postat av: Hewgo

jävlar vilken härlig blogg!
ups and downs, sjukt skön ironi tillsammans med "hata-världen" attityden, i like.
hope you don't mind if i stalk you for a while.

2007-04-30 @ 18:18:53
URL: http://hewgo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback