deal with it

vet inte riktigt var jag ska börja. igen.
e har uppenbarligen gått tre år i en väldigt skum klass.
fast den var ganska bra på att hålla tal. och dricka.
e fick diplom som klassens fnittertippa (vad i helvete det nu är)
i som klassens mjukis och l klassens bonde. I like bondar.
lite lärare var med, en som höll tal i stil med pingstkyrkan
("kan ni? vill ni? vågar ni? feel the power!" helt sjukt)
träffade den minst lärarlika läraren i mitt liv.
han bjöd på cosmopolitans och fulraggade och bjöd upp en till shakira.
också helt sjukt.

själv var jag sällskapssjuk så jag fulraggade tillbaka på läraren.
och sen ringde jag alla killar i min telefonbok som kunde tänkas svara.
unfortunately gjorde dom flesta det, så nu blir min telefonräkning.. inte så kul.

och jag måste till fucking skolan.
är så typiskt mig att ha ångest över temat idag.
verkligen ångest.
(fast jag misstänker att jag tänker att jag har ångest över det för att dölja min
jag-måste-träffa-en-massa-jag-fylleringde-igår-ångesten.
ganska troligt.

dagens låt: everybody knoes - leonard cohen


Kommentarer
Postat av: a

jag lever! har flyttat o då blir bloggandet lite lidande... du verkar må bra, det är skönt att höra!!!fylle-ringe-igår-ångest är fan en sjukt jobbig ångest... hoppas den går över snabbt för dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback