fuck jobba part two.

har alltså jobbat idag.
har väldigt ont överallt.
(inte minst på en axel där en pensionär slog mig med en tidning)
hela mitt jobb går ut på att vara vidrigt trevlig mot alla för att få dom att betala.
när dom inte gör det svär jag obceniteter (heter det så?) bakom ryggen på dom.

det var första gången jag var i skärholmen idag.
nejdå, jag är inte alls en insnöad.. typ.
vi stod utomhus i blåsten i våra fula jackor.
det var ungefär 400 minusgrader och alla var jätteotrevliga/kunde inte svenska/sket fullständigt i en.
men efter lunch fick vi gå in och då fick jag ihop tre autogiron på en timme.
insåg snabbt att min grej är unga killar.
förvånansvärt.

dom jag jobbar med är losers. det finns inget annat ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback