"gasa! jag menar bromsa!"

från och med nu måste jag börja varna nära och kära (hata uttrycket)
när jag ska övningsköra.
dom får inte gå utanför dörren, jag tror att jag är livsfarlig.
kan inget om bilar. kan inga trafikregler.
lär inte klara mig så långt som till uppkörningen, jag får hjärtattacker av att köra bil.
min pappa, jag och en bil i en villaområde med mycket barn är en farlig kombination.
har kört i branta backar (den vid smedslättskolan tog livet av mig)
och råkade köra in i en trottoarkant. och sen ett par till.
jag ser det som ren tur att jag inte körde ihjäl någon. eller några.

är fortfarande helt skakis.
I'm so practicing med mamma nästa gång.

image361
min framtida.. framtid.

det är nu man inte vill se crossfade, ishockeyfinaler eller tipssöndag på tv.
jag vill antingen se världens bästa film eller åka hem till c.

har en splitterny playlist.
mm, hardcore superstar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback