get down to business

det är kanske inte nåt man egentligen skriver,
men jag har världens snyggaste trosor.
dom är så fina att man liksom bara inte vill sluta titta på dom.

helt klart nåt man inte skriver.

sitter och väntar på att få övningsköra.
mamma är iväg och gör nåt oviktigt, så jag har skittråkigt.
har gjort very girlish stuff idag.
solat. peelat mig (heter det så? peelingat kanske..)
och lagt en sjukt avancerad ansiktsmask.
jag ser ut som en sån där tjej som skrämmer slag på killen i filmer.
tycker att jag påminner lite om ett troll,
är avokadogrön i halva ansiktet och har håret uppsatt i små tofsar för att få det lockigt.
måste ta en bild så alla får se hur lik jag är ett troll.

lillebror är också gullig,
han är leker-ryska-posten-på-discon-gammal.
det kommer man ju ihåg hur det var.. mmm...

ska iväg till c ikväll bara för att jävlas med you-know-who.
måste hitta på ett bra smeknamn, den här harry potterstilen håller inte.

nu jävlar ska jag köra bil. stanna inomhus en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback