go valborgstyle.

puh. inte pollenallergisk.
inte så kul att vara vrålförkyld heller, det enda man kan äta är läkerol.
vaknade (och blev väckt) tusen gånger inatt så nu har jag sovit en massa.
men jag är fortfarande lika ofräscht trött och snuvig.
sen är jag allmänt förvirrad, stressad och fucked up också.
förstår mig inte på killar. fattar inte vad dom tänker.
fast jag vet inte vad jag vill heller. men jag är tjej, det är så jag ska vara.

fick shoppa idag iallafall, det lugnade ner mig lite.
köpte två klänningar, varav en är chockrosa. verkligen väldigt rosa.
jag smälter nog in i mina rosa väggar.

jag tror att jag ska vägra valborg ikväll.
ska vara väldigt duktig och inte bli full för det ska jag bli imorn.

förresten ska jag inte alls vägra valborg.

när o hörde av sig kom jag på att jag måste ut,

annars kommer jag känna mig ensam och mobbad och asocial.

(det är alltså inte för att jag vill. för jag vill inte och orkar inte och valborg suger)
men jag var som sagt tvungen att säga nånting till o. jag är ganska töntig.
ska till nån ny klubb på stureplan och sen söder.
frankly, I orkar inte give a shit. men det kan bli kul.

kom precis på att idag är sista dagen att lämna in miniprojektet om ålsten.
fuck. jag är inte klar. fuck.fuck. fuck.

det har fastnat en läkerol i min hals. det känns jättekonstigt och jag blir inte av med den.
så irriterande.

dagens låt: love like winter - afi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback