happiness.

okej, jag hatar inte längre allt som har med studenten att göra.
efter att ha varit arg på allting (på mamma, på städarna som ockuperade köket,
på mössföretaget som jävlades, på att jag skulle missa allting roligt,
på jorden för att den har så kasst ozonlager så man inte får sola..)
halva dan fick jag min studentmössa. och jävlar vad glad jag blev.
åkte till skolan för att bada i karlafontänen, vilket var svinkallt men skitkul.

träffade e påväg hem, så vi traskade hem till henne och åt popcorn.
så bra gick det att bli nyttig igen.

image378

jag vet. den är på mig och jag ser rätt lustig ut och jag hatar sånt. (men det var mamma som tog den)
men jag är så glad för att jag har min satans mössa.
(hade ett filosofiskt/nostalgiskt ögonblick när jag gick över smedslättskolans fotbollsplan förut,
det var kvällssol och helt öde och jag kände mig jättekonstig. som om jag blivit stor.)

(träffade a och d-j som var och spanade in studenterna,
måste kännas hemskt att kallas dum-j för att man är så korkad.
hm, jag skulle alltså kallas dum-c. tur att jag inte gör det.)

This place was never the same again
After you came and went
How can you say you meant anything different
To anyone standing alone
On the street with a cigarette
On the first night we met

nu ska vi iväg till t. var länge sen, men det blir en öl. en, sen ska vi gå.

dagens låt: everybodys changing - keane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback