I got soul but I'm not a soldier

a, vad söt du är.
skulle aldrig göra det. vill inte få ärr..

för tillfället stoppar jag i mig 11 tabletter per dag.
så jag är nerdrogad hela dagarna. jag tar för många men det är jätteskönt.
lär bli tablettberoende på painkillers efter det här.
igår var nog första dan på länge jag inte skrev nåt inlägg.
det var bra, hade nog försökt ge små ledtrådar. inte bra.

men tyck synd om mig, har aldrig mått såhär dåligt. fysiskt.
tur att jag har små vänner som går att prata med.
och för en kvart sen skulle jag varit på göra-stor-grej-med-håret.
ändå ganska skönt, nu kan jag fundera lite mer på om jag vill helt säkert.

den som har tv 4 film och råkar vara hemma halv tio ikväll måste kolla på sleepers.
inte sett den på nåt år, men jag älskade den.

dagens låt: still fighting it - ben folds

Kommentarer
Postat av: a

Tabletter är fan bättre! Själv kör jag ju med kopiösa mängder cigg o whiskey... Men för att härda ut det här jävla helvetet som livet är, så måste man få ta till hjälpmedel tycker jag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback