it's always december

ibland undrar jag om det inte är något fel på min mamma.
inte nog med att hon helt seriöst försöker gifta bort mig med min lillebrors polare,
(han är visserligen sjukt trevligt, men så... tiny
igår sa hon att hon "är jesus och bär på hela världens synder. speciellt dina, c."

och nyss blev hon skitsur på pappa och sa:
"om er pappa inte kommer hem till baren så ansöker jag om skilsmässa.. "
jag: "asså, jag tror n får traumatiska men för livet om du säger så inför honom mamma.."
"jag kommer ringa en advokat och skiljas om han inte kommer ikväll, haha! sov gott ungar!"

Cry about it shout about it
You feel that theres no sense in going on
Late november, change in weather
The cold has got a hold of you again
That rivers gonna drag you down again

asfa
feeder
is the shit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback