"jag är en prostituerad pirat!"

jag måste sluta dricka.
har inte kunnat äta nånting idag.
har inte sovit nånting och fryser hela tiden.
eftersom jag inte hade några pengar
(utan bara mina jävla värdecheckar som inte funkar nånstans)
var jag tvungen att ställa in ett läkarbesök jag väntat fyra månader på.

sen gick jag ut och då började det regna.
sen hittade jag inte till skitjobbet för att jag hade fått för mig att det låg där det inte låg.
jag hade kunnat gå 150 meter.
istället gick jag 1500 meter och gick vilse fem gånger.

hade ändå.. relativt roligt igår.
mest för att det var kul att träffa alla igen.
studentskivor är som mirakel för kassa relationer.
för den som av nån händelse såg mig igår men inte fattade vad jag var utklädd till,
var jag en princessa. utan krona. i en klänning jag och e hade när vi var typ åtta.
så nej, jag var inte en rosa påskkyckling.

från om med nu kommer jag kunna allt om rädda barnen.
jag ska ju som bekant jobba med att stå ute (i regnet antagligen) och vara skitjobbig.
imorn har jag nåt jävla rollspels-förhör om vad rädda fucking barnen gör.
crapcrapcrap.

dagens låt: love strikes - eskobar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback