keeping a secret

jag vill inte gå och lägga mig.
tekniskt sett har jag redan gjort det, men jag vill inte sova.
blev väckt hundrafemtio gånger inatt, så om jag inte sover blir jag inte väckt.
dessutom är jag fortfarande skakis efter mammafighten. som inte var en fight alls.
min mamma tror att jag hatar henne.
det gör jag inte.

världens jobbigaste dag imorn.
kör. religion. jobb 11 till 16 på plattan så jag kommer freeze to fucking death.
möte med studentskivenåntingjagvetinte.
och samtidigt ringa till ungefär alla jag känner.

den senaste veckan har jag upptäckt en sak.
jag lär vara den främsta människokännaren som finns.
upptäckt att jag hade rätt om en hemsk kvinna som varit min vän.
eller hon var inte min vän, men jag var tvungen att vara trevlig mot henne hela tiden.
skitjobbigt.
fördelen med att hon var sjukt rude senast jag träffade henne är att jag slipper vara trevlig.
hurra.
sen insåg jag att jag snabbt som fan börjat gilla en kille. nu igen.
som antagligen känner mig bäst av alla.
eller inte mig, men den jag verkar vara.
shit, nu blir jag fucked up. nu igen.

dagens låthelvete: (börjar jag tröttna på det där eller) in your eyes (acoustic) - ben harper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback