little sugartalker

det har varit en av dom konstigaste dagarna i hela mitt liv.
från åtta imorse var jag konstant hög,
(först somnade jag på kören och sen raggade jag på alla jag träffade)
om jag inte koncentrerade mig enbart på killar
(det är för dom jag orkade locka håret halv sju imorse..)
skulle jag säkert stött på tjejerna också.

det gick skitdåligt på jobbet.
otrevliga, insnöade, jävla människor.
min chef är den töntigaste kille jag nånsin träffat. så lame.
(han kramar mig så fort han ser mig. jag hatar att kramas)
han tror att vi är bästa kompisar för att man tvingas luncha ihop,
var tionde minut dyker han upp bakifrån, skrämmer iväg ens fulragg
och säger om att jag är för selektiv. 
(det kan bero på att jag förstått att killar mellan 25 och 35 är dom enda som är dumma nog att prata med mig)
två minuter innan jag säger upp mig (om en vecka! hurra!) tänker jag slå honom på käften.
tur att m var där idag också, hon är ett större lazyass än jag. och så är hon rolig.
vi är bra på killing time, går omkring och.. skiter i att jobba.

jag vill att det ska vara helg.
jag tänker bara träffa människor jag tycker om,
och göra saker jag har lust med.

dagens låt: neon - john mayer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback