love bites..

det är tråkigt att vara trött. jag gäspar hela tiden.
man ser rätt ful ut när man gäspar..
ska aldrig göra det offentligt igen.
allting som har med sömn är meningslöst.
man slösar bort en massa timmar på att göra ingenting,
drömmer helt störda saker och så försover man sig hela tiden.
det enda är när man vaknar bredvid nån man gillar. typ.. c.
(fan vad irriterande att bli intresserad av honom. och you-know-who samtidigt)
det kompenserar nästan för allt man inte gör när man sover.
det är därför jag snarast möjligt vill flytta hem till nån jag gillar.
helst till j (för att han i skrivande stund lägger bud på sjukt snygg lägenhet..)


har spenderat dagen med typ, mina lärare.
dom har en tendens att göra allting väldigt långsamt.
som att prata.
att säga "jag går och kopierar det här nu" tar tre sekunder.
för min bildlärare tar det tre minuter,
och för fotoläraren tar det trettio.
jag kunde ha varit i skolan i ungefär en kvart.
istället var jag där fyra timmar längre.

bokat skivan! tror jag.
allting är så rörigt, men det ser jättefint ut, typ karibisk afrostil..
vad nu det är.

ska shoppa studentskive-tema-dräkter imorn.
eller en, för det är det enda jag har råd med nu.
kommer bli galet snyggt.
missar lillebrors födelsedagsmiddag på onsdag
(det får han liksom stå ut med. 16 är ju ingenting)
och börjar bli supernervös inför skivan med e imorn.
men "uppklätt", vad är det för satans tema?
nervösnervösnervös.


Kommentarer
Postat av: elise

Ah! var skivan på engelen? då borde du skymtat cia ju :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback