"när är dopningen? dopet menar jag.."

en av fördelarna med att vara nästan 19 istället för 13 är att man kan prata.
med vuxna människor.
släktluncher och sånt.
det är så praktiskt (och timekilling) med konversationer,
för när jag var 13 kunde jag inte prata med nån alls.
och släktluncherna varade i flera dygn..
jag visste liksom inte vad jag skulle prata om, för jag visste ingenting om nånting.
(sen är det skönt att merparten av min släkt inte vet nåt om kvantfysik och sånt svårt.
för det gör ju inte jag heller.jag försöker styra in det på sånt jag vet. typ.. skor.)
på tal om skor hade jag mina überfina rosa med snörning, 
som man i vanliga fall får hemska skavsår av när man går.
men sitta går bra.
hurray.

image360

(man vet inte vad den föreställer, men det ser ut som om nån dödat nåt som har med påsken att göra.

så jag tyckte den passade bra)

tycker egentligen inte att man ska fira påsk om man inte tror på jesus och det där.
jag tror inte på jesus och det där.
men jag gillar att göra små marsipanfigurer och doppa i choklad.
jag kör på fuck-påsken-tema. gör lejon, elefanter och grisar istället för kycklingar. revolt..
och det är himla skönt att ha ledigt, skit samma om det är för att en massa tror att en kille dog för 2000 år sen.

nu ska jag leta påskägg.
varför, varför ska vi kuta runt i trädgården och leta fågelfiskellermittimellanchokladharar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback