not o-fucking-key.

var i stan med mamma och lillebror idag.
hittade säkert tusen klänningar jag ville ha till studenten
men unfortunately var jag beroende av mammas kreditkort
så det blev en mindre-obscen-men-ändå-söt-klänning.
(vill förstås hellre ha miniklänningen för sex papp, men ibland får man vika sig)

e och jag var här och såg oliver twist.
killen var en tönt.
vet inte varför vi inte valde någon bättre, lite manligt våldsammare film.
alternativt "viharsettdenfemhundragångerochhyrdentregångerperår"-filmen.
fast inget slår ju när e blir hysterisk när en tjej blir misshandlad.
hon bokstavligen hoppar i sängen.
det är underbart roligt.

c: "fan, är hela filmen i svartvitt?"
e: "näe, den är i färg. det är jag säker på."
c: "men jaha, hur kan du vara det, det är ju svartvitt nu?"
e: "jamen i boken var det färg.."

av nån anledning har jag laddat ner en massa håkanjävlahellström.
fyfaen alltså..

dagens låt: helena - my chemical romance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback