some of them

eftersom j var vänlig och skickade ett stort antal fula bilder på mig som han tagit,
tänkte jag vara snäll och visa en ful bild på honom.

fsdf

sen kom jag på att jag har fula bilder på andra jag känner också.

joid

här är ett helt gäng som blev rätt fula. jävla k.

image369

en inte skitsnygg bild på f och v. hehehe..

image367

e och m. verkligen inte deras snyggaste look.

vcnh


s, i love you men den här.. (fast vi var ju rätt fulla) och j. jag gillade aldrig dig.


dsfg

e kan se jävligt bra ut, och jävligt mindre bra ut.

image368

har helt klart sett fulare ut, men å andra sidan slår jag allihop med sunkigheten.
dom fulaste bilderna hoppas jag att ingen får se.
jag kommer bli bannlyst från stockholm eller nåt liknande.
bränd på bål kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback