stoppa sporten!

image359

för 27 minuter sen skulle grey's anatomy börjat.
istället är det sport.
grey's anatomy är bara ett program. jag dör inte om jag inte får se det.
men nån, nån jävel har tagit sig friheten att peta bland programmen,
raderat mitt program. inte flyttat fram mitt program nån timme, utan raderat det.

varför måste det gå sport på mitt favoritprogram när
1. det finns ungefär.. 200 kanaler fyllda med bara det jävla påhittet?
vad skulle sporttöntarna tycka om det  sändes lite konståkning på deras golf/tennis/hockey/bandy/fotboll-kanaler?
2. dom som tittar på sport är killar mellan.. typ 16 och 116 och dom sitter ju ändå uppe hela nätterna.
varför kan dom inte sända fotboll vid halv sex på morgonen istället?
3. ingen spelar hockey längre. det är så ute. newsflash! snön är borta! det är vår.

inte så jävla konstigt att fler och fler totalmissar vasaloppet, fotbolls-vm och os.
ändå är jag (eller var) ganska sportig.
jag red i typ hundra år, spelade i bp, var med i sofiaflickorna och typ gillar att röra på mig.
när jag inte vill ligga still i en soffa vill säga.

fuck sport.

Kommentarer
Postat av: a

hahaha

"gillar att röra på mig. när jag inte vill ligga still i en soffa vill säga."

sjukt kul!!!

hahaha

Postat av: J.

Man blir så jävla knäckt när dom gör så där. Jag lovar, det är fler som vill se grey's än jävla elit serien!

2007-04-06 @ 02:03:35
URL: http://rockfjolla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback