studenthora?

börjar misstänka att jag ärvt lite pollenallergi av mamma.
jag är snuvig. som fan, det är jättevidrigt.
hade jättetrevligt med e igår, vi började på t där vi träffade lite roliga människor,
(och mindre trevliga människor)
sveavägen är läskig på kvällen.
det är små heavymetalgäng som hänger där och blockerar trottoaren för blivande studenter,
och jättestora 14åriga killar går omkring och ser jätteskumma ut.
för att ha sett så alldagligt sunkiga ut var det konstigt att vi blev uppraggade på falafelfreakingkungen.
av en 50åring, åt hans newly divorced polare. jag och e såg tydligen ut som prostituerade.
vi ville inte cruisa i deras überamerikanska kinappningsraggarbil.

har just nästan skrivit klart mitt satans arkitektarbete.
det positiva med att nästan aldrig plugga är att man känner sig så duktig när man gör det.
jag tycker att jag borde få nåt pris dom gånger jag gör det. så sällan är det.

dagens låt: hear you me - jimmy eat world


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback