"tänd eld på mig, gör det.."

jag vill inte att det ska vara fredag idag.
jag vill att det ska vara första dagen på lovet istället.
har sovit.. inget alls inatt.
c är helt galen. och vi drack alldeles för mycket kaffe..
fast man kan inte låta bli att tycka om honom ändå.
(det är alltid skönt att hänga med nån som är lika störd som man själv)

var på tsn igår, blev gruppdiskussionsintervjuad (och filmad) åt mtv,
med en jag-låtsas-att-jag-har-roligt-med-er-men-jag-vill-tillbaka-till-gymmet-nu kille.
fast han var rätt trevlig ändå.
att man fick stå ut med små femtonåringar som inte visste nånting om nånting får man ju ta.
vad gör man inte för fyrahundra spänn..
jag hatar att jag alltid lyckas vara så fruktansvärt pank.

visste att han skulle vara hemma nu.
visste det hela tiden.

egentligen borde jag vara inne på nk nu och hämta mina typ hundra par omklackade skor.
och fan vad jag inte orkar.
har absolut ingen lust att dra till psyk heller. fuck fredagar.

dagens låt: sick cycle carousel - lifehouse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback