we do it frysbox-style.

det är så roligt..
min storebror är lite halvt matförgiftad och längtade hem igår,
så pappa hämtade honom för att "han lät så ynklig".
vilket sjukt ord. men nu är han rätt sliten,
så jag går omkring och är skadeglad för att han inte är lika jävlig som vanligt.
ha.

snart kommer e hem. m också för den delen.
börjar bli läskigt nervös.
love isn't blind, it's retarded.
(2 and ½ men är så klockrent. och rose är bäst. så härligt besatt.)

image362

kom på att jag är rätt dålig med ex.
det är bara ett fåtal som jag kan prata med.
hm, m. och så e. och andra m. tre av typ åtta miljoner. very bad.
minus j, c, b och dom andra jag aldrig träffar men tycker om ändå.
blivit lite färre hemska breakups. det är bra..

now I know,
that I can't make you stay.
but where's your heart?


dagens låt: staden göteborg - lok & hardcore superstar

Kommentarer
Postat av: Danielle

My favorite saying.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback