you belong to me

det här var den händelselösaste (så heter det nog inte) helgen på länge.
jag skulle egentligen vara på studentskiva nu.
istället kollar jag halvhjärtat på titanic,
haft ett snack med mamma och pappa om att jag skjuter upp allting viktigt,
går omkring och har spänningshuvudvärk för att jag skjuter upp allting viktigt,
och hatar att jag inte har några painkillers.
(bara dom väldigt starka, och då finns risken att jag inte vaknar före 14 imorn)
ska duktigt nog på min första mattelektion imorn. sen den nionde oktober.
måste tydligen gå på lektionerna, inte bara proven för att få ett betyg.
vad gör man inte för att läraren ska ge en det jävla ickegodkänt.
jag hatar matte c.

jag hatar min farmor också.
var lite folk här idag för att lillebrorsan fyllt.
han fick en dvdspelare.
när jag fyllde sexton fick jag.. ingenting tror jag.
jag tror hon glömde bort mig det året (var i frankrike, men ändå)
året efter fick jag en grön keramikhäst.hjul. som hon vunnit.
det är rätt kul för hon frågar alltid vad man önskar sig.
fast ingen, har nånsin fått något den önskat sig.

image375

hon är så vidrigt snygg.

dagens låt: you got me - eskobar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback