you drain me dry (but I love you)

and once again, I couldn't sleep.
blev väckt hundra gånger inatt.
först av en humla (är det inte världens sötaste ord?!)
som på nåt sätt hittat in i mitt rum och ville ut.
sen av gissa-vem.
(gissa om jag gick ut och blev helt förstörd?)
precis när jag skulle somna om var det en till humla som ville ut.
vid sextiden en geting och imorse en till humla.
mitt rum har förvandlats till ett insektsbo.

självklart försov jag mig.
och har gått runt hela dan och känt mig fucked up.
hade inga lektioner, såg på saw 3 hos y istället.
det var stundtals det vidrigaste jag sett på länge.

e har sin studentskiva ikväll.
har letat upp en jättesöt klänning,
och ska gå runt och vara elegant hela kvällen.
lycka till.

köpt lite nya filmer.
så nu har jag nått att göra när jag känner mig fucked up.
vilket jag kommer vara resten av mitt liv.
tack älskling. måste du vara så..


dagens låt: you - breaking benjamin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback