cold december rain

jag är nervös. jättejättenervös. hela tiden.
nya jobbet som börjar imorn. för o som är vaken i 100 timmar (!) och måste göra jobbiga saker under tiden.
s och hennes uppkörning imorn. asien, speciellt våra flygbiljetter.
vi åker med det
här flygbolaget. själv tycker jag att det ser helt okej ut. (eller? jag kan inte sånt här)

övningskörde till j-berg idag, det var inget partyplace direkt. väldigt mycket förort typ i järfälla. 
om jag skärper till mig utav bara helvete kanske jag lyckas. kanske. om jag inte gör en übertabbe.
(gör i vanliga fall en stor farlig tabbe varannan gång jag kör. och en liten dom andra gångerna)
usch. jag vill inte. nervösnervösnervös.

var på fika hos storebror j också.  (han är en sån där som inte önskar sig nåt längre, för han "tror inte på konsumtion". så jag gav honom absolut ingenting.
(fast han fick 15 kvadratmeter skog i borneo. det är coolt och det vill jag också ha)
det var jävligt trevligt faktiskt, fast bara för att min kusin j är där. han är en av mina favoritmänniskor.
(och åker till sydamerika på tisdag för att leva hardcore-liv ute i djungeln. alltså verkligen i den columbianska djungeln där dom ska jaga sin egen mat och sånt)

det var ju utgång i fredags! skitkul, fast med regn. fick accidentely med mig ett pinsamt stort antal tomteluvor, så om nån ska vara jultomte är det bara att fråga.

träffat o så mycket jag kan. jag erkänner det inte när han hör, men jag tycker lite synd om honom den här gången. (jag är inte en hemsk människa, men han gör faktiskt lumpen frivilligt. och då får han skylla sig själv om dom ska springa milen och orientera mitt i natten och får äta ljummen så kallad mat ur plastpåsar)
men nu regnar det. och dom får knappt äta. får inte ens snusa. (vilket jag uppmuntrar, men han blir lite tokig utan snus) och dom ska ha vattenfys och hinderbana och anfallsberedda eller vad fan det heter och annat jag inte förstår.
fast det är mest synd om dom för att det kommer regna hela veckan.
sen är det lite synd om mig som ska dit på fredag för att vara en supportive girlfriend och han kommer vara helt slut och sova hela helgen. fuck. jag saknar honom redan.

dagens låt: just a car crash away - marilyn manson


Kommentarer
Postat av: lovingnurse

hej! vilken tv-serie gillar du bäst? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback