everlasting night

mm, bästa dagen på länge!
fikade en snabbis med s, och fick nytt jobb!
(jag vet, jag byter jobb hela tiden. men det här är faktiskt ett roligt jobb. jag kommer dö av stress, men ändå)
dessutom är o hemma, och imorn är det fredag och vi ska ut!
blir världens tjejkväll och sen ska vi till nåt bra ställe med snygga människor.
goodiegoodie.

fan vad jag är på bra humör! om det inte vore för min slightly krånglande piercing skulle jag till och med säga att dagen är perfekt.

jag kan faktiskt säga att jag drömde den sjukaste drömmen of my life inatt.
jag och min storebror j klättrade upp för ett stängsel. vi skulle typ kolla in nåt ställe med en massa skumma människor, typ muskelknuttar som var alldeles leriga.
stängslet blev brantare och brantare och j var astrött så han höll i en gigantisk ryggsäck jag hade samtidigt som jag drog upp oss båda, och stängslet förvandlades till en lerig lian. när vi var nästan längst upp var den nånting som blåste ner nästan alla som klättrade, förutom jag och j och några till.
vi kom upp till ett lerigt ställe där det  gick omkring monster.
det fanns två sorter, några var gula och andra var bruna men alla hade många vassa tänder och läskiga klor och var allmänt vidriga. en av dom som också lyckats klättra upp var en liten pojke som typ hade nånting i sig som monstren ville ha/äta upp/döda, så vi var tvungna att skydda honom.
sen hände massa verkligt konstiga saker, vi kunde se bakåt i tiden när pojkens pappa planterade in den där prylen in i pojken, för pappan var egentligen ett sånt där gult monster och nu ska jag sluta skriva för allting spårade ur och ni vill inte veta.

nu ska jag göra nåt åt mitt hår. jag ser ut som ett troll.

dagens låt: putting holes in happiness - marilyn manson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback