fo sho!

ohmy. håller på att avlida mycket långsamt.
men jag är ganska glad ändå.
har alltså jobbat en del nu (jaa, faktiskt! jag hittar inte på!)
och det är inte så tråkigt som jag trodde, fast mycket jobbigare than i ever imagined.
det hade inte varit fullt så slitsamt om det inte varit för:
1. jag vill bara hem till o nu när han har jullov
2. en av de ordinarie, s. han är en skitskitskitstövel! bossing me around. han är gay.
3. alla pensionärer som klagar över fel julkort/långa köer/värme
4. hinner nästan inte äta lunch. och måste göra det själv.

men jag känner mig väldigt.. arbetande. för en gångs skull. kinda like it.

det är tre dagar kvar till julafton. och fem dagar till jag åker! eller vi.
har haft det jobbiga samtalet med mina föräldrar om pengar/knark/försäkringar och sånt.
det var inte alls så kul som det låter...

(en kändis handlade av mig idag!
eller, det var hon blonda krullhåriga damen från äntligen hemma för fyra år sen.
men ändå!)

den som inte sett supersugen (sämst filmnamn ever!) måste göra det!
antingen var jag på nåt jätteknarkat humör eller så var det den roligaste filmen jag sett på år!

"when I was a little kid, I kinda had this problem. and it's not even that big of a deal, something like 8 percent of kids do it. for some reason, I don't know why. I would just kinda... sit around all day... and draw pictures of dicks"

dagens låt: home - depeche mode

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback