heart of glass

vissa saker är verkligen konstiga.
minst en miljon gånger har jag varit på superbra humör och sen kommit hem.
och man bara dör av irritation.
just den här gången på grund av något så meningslöst som sallad.
orkar verkligen inte dra hela storyn och är övertygad om att ingen bryr sig heller så skiter vi i det.
dessutom åkte jag hem från o för att övningsköra och så har dom inte tid (läs: inte lust).
för att göra saken värre ville jag gå på ålstens julmarknad med antingen o eller s,
men s jobbar och o är en envis skitstövel som är för macho för julmarknader. vilka as.
det är väldigt synd om mig.

ska till j på glöggfika sen iallafall, och sen ska jag sno hem guitar hero lll.
(o, i'm gonna kick your ass nästa helg)

fan vad jag är på dåligt humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback