I am you're holy fool

usch.
usch.
sov inget inatt. verkligen ingenting. somnade vid halv fyra och vaknade halv sju.
och nu har jag en skön mix av "flankanfall", "ja det blir 192 kronor tack", "granatkastare" och "har du klubbkort?" i huvudet.
idag har jag frusit och lyssnat på saker jag verkligen är totalt ointresserad av.
var ju på berga och hälsade på o på anhörigdagen. fult ord, men jag står som närmast anhörig (och det är ju inte alltid man är nåns närmast anhöriga) (mest för att folk inte så ofta behöver skriva upp sina närmast anhöriga)
så jag hade en idé om att vi skulle åka dit, äta lunch och dra hem.
men vi gick omkring ett tag, sen fick vi stå i kö i trekvart och äta utan o. sen satt vi alltså i drygt två timmar och lyssnade på nån major om varför vi borde skicka "våra soldater" till tchad.
not gonna happen. (har dessutom lyckats få med mig e och j på min icke-krigiska sida. ha!)
efter det stod vi och kollade på när alla plutonerna sjöng nationalsången och o var den enda som inte hade permissionsuniformen på sig. det var lite gulligt. han liksom försökte gömma sig bakom alla andra.
det här är enda gången jag tycker synd om honom. dom gjorde liksom jobbiga saker, och fick inte sova och inte äta och gjorde illa sig och hallucinerade och frös hela tiden. poor guy.
men nu ligger o hemma och sover och jag är precis klar med p-huset till mormor.

you're the only one I ever believed in.

jag älskar att e ska köra mig till jobbet imorn. hur bra som helst.
dessutom är det mansonkonsert imorn! imorn! ja! glad! jag ska gifta mig med manson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback