I need to be under your skin

omg please. jag vill flytta hemifrån, långt långt bort från laga-mat-åt-brorsor/vara-tyst-brorsor-sover huset.
jag vet precis hur jag vill att det ska se ut. stilrent (typ svartvitt och icke barnvänliga möbler)
men ändå hemtrevligt (typ mysiga filtar och gitarrer på väggarna).
och det ska alltid vara massa härliga människor där.

mina föräldrar tycker egentligen att jag ska bo själv. not gonna happen.
den som läst min blogg/träffat mig/varit min psykolog vet att jag inte skulle palla en vecka.
dom verkar tro att jag skulle må bra av att handla själv, betala räkningar själv, äta själv, sova själv, borsta tänderna själv etcetera. även om jag skulle klara av det där skulle jag i vilket fall som helst bli fet/dö då jag inte kan laga mat och antingen skulle svälta ihjäl eller leva på godis.
skulle nog bli helt förvirrad och ni skulle hitta mig tre veckor senare halvt uppäten av schäfrar.
tur att jag ska bo med o. eller med the backups s/e.
mmmm, bara ett halvår kvar. sen: sambo.
fast det ordet gillar jag egentligen inte. det borde heta nåt mysigare. roomie får duga så länge.

nu ska jag sova helt befriad från ångest.

dagens låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback