no expression, no expression

gosh, har aldrig tid att göra den där ständigt uppdaterade bloggen som några hundra tusen läser om dan.
det här är nog vad folk skulle kalla en liten meningslös blogg om en brud ingen är intresserad av.
well..
första jobbdagen idag. hade kassaträning i tre timmar och redan då började jag hata en av dom jag jobbar med.
hon är en sån där man stör sig på. som ser ganska mesig ut, men är liksom superbitchig och överlägsen.
vilket är det värsta jag vet. (vilket jag älskar att vara själv) och så är hon typen som har tentor och alltid har koftor på sig. jävla falska helylletjej.
(men jag har rätt roligt när hon i en sekund visar precis vad hon känner = ser för jävlig ut)
annars var själva jobbandet hur kul som helst. surprise, med tanke på vilken avdelning jag jobbar på.
det är svårt och stressigt och tusen saker att hålla reda på. men roligt. och jag tjänar bra. och har personalrabatt.
(och en av dom som jobbar där ser ut precis som chloe i 24)

jag har haft rejält med ångest den här veckan, men känner mig äntligen lugn.
det verkar lösa sig med flygbolaget och då blir ma och pa lugna och då blir jag lugn.
och det känns skönt att ha ett jobb man inte får ångest av att tänka på.
och det känns obeskrivligt skönt att få träffa o igen.

ska på besöksdag på berga imorn. supportive girlfriend or what?
egentligen vet jag inte varför, o kommer bara somna hela tiden. och jag vet inte vad jag ska ha på mig.
jag tycker fruktansvärt illa om när jag inte vet alls vad som passar.
egentligen vill jag ha röd klänning typ the mask/pearl harbor (innan hon och josh har sex första gången)
men jag vill ändå ge ett seriöst intryck. (den meningen passar inte ihop med min personlighet)
suck.
antagligen kommer jag få så bråttom att jag råkar slänga på mig nåt obscent. eller en kofta.

dagens låt: in the shadow of the valley of the death - marilyn manson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback