"om du kände mig skulle du förstå hur fel det är"

insåg att mitt förra inlägg skulle åstadkommit en mindre katastrof så jag ändrade det lite.
jag skyller på stundens hetta. eller vad det nu heter när man är skitförbannad.

för att förvärra min ångest har jag nu bokat halkbana och uppkörning.
tänker inte säga till någon när det är, för då kommer jag misslyckas ännu mer.

drömde att jag blev tagen av polisen inatt. jag och en vän (kommer inte ihåg vem) skulle igenom en spärr av nåt slag, och precis innan vi skulle få komma förbi såg jag min gamla konfapolare a, som satt ensam och protesterade mot djurplågeri. jag tyckte lite synd om henne, så jag skrek nåt djurvänligt och poliserna went crazy och släpade bort mig till polisstationen. men polisen blev kär i mig när jag förklarade det där med djuren, så jag fick gå igenom spärren och såg lb stå där som en journalist eller nåt och bli gripen istället.
mycket weird.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback