say just words to me

jag är helt hopplös.
despite the fact att jag ansträngt mig cirka 2 minuter idag är jag hopplös.
fast det gör inget.
o kommer hem imorn. nothing can wear me down.
kollade igenom bloggen och såg att jag faktiskt inte skrivit så extremt mycket om honom.
om man jämför med allting annat jag skriver om hela tiden. typ, stackars mig. (gånger 1400 inlägg)
jag vill verkligen inte vara en sån som skriver om sitt förhållande hela tiden och om hur bra det går och om hur gullig han är och vad man ska döpa ungarna till och så vidare.
(med detta vill jag att den som läser mitt 5000 tecken långa inlägg om/till o
(som jag kommer skriva innan jag asia) fortsätter läsa efter det)

gosh. min lillebror lagar mat. det luktar bränt. måste styra upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback