she burns like the sun

jaha, så ligger man i sängen ännu en lördag.
skulle jobbat idag men sjukanmälde mig, mådde så jävla dåligt imorse.
var en pretty konstig dag igår. och en väldigt konstig utekväll.
det var knappt en utekväll, alla var lika sega som jag.
men det var roligt ändå.

tyvärr är det så att eftersom jag sen klockan sex (då jag skulle gått upp)
sovit cirka 31 timmar mår jag ganska bra nu.
men eftersom jag inte är på jobbet måste jag vara dödssjuk hemma.
vilket gör att jag inte kan träffa nån, inte göra nåt, inte äta nåt och så vidare.
dessutom tror mina föräldrar att jag fejkar för att jag är bakfull.
jävla as. drack bara några öl igår.
fast det verkar som att jag är halvdöv.
det känns som att ha lock för örat, men jag blir inte av med det.
om jag ska vara ärlig tycker jag att det är hemskt jobbig och jag är nojjig.
jag vill absolut inte vara halvdöv.

snart ska jag hänvisa alla mina läsare (hahaha.. ) till den andra bloggen.
jag ska göra mitt bästa för att skriva mest roliga saker.
visserligen lär jag klaga på hur jobbigt det är med kinesiska/ryggsäckar/vandrarhem,
men ändå. det blir ju precis som med den här bloggen.

nu ska jag försöka gå upp utan att nån i familjen märker det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback