stuck with a monsteruppkörare

från och med nu existerar inte måndagar i mitt liv.
från och med nu tänker jag äta sömntabletter hela söndagen så att jag sover bort ett dygn.
det här var mitt livs värsta dag.
jag kan till och med slå vad om att det här är den värsta dagen någon någonsin haft.
allting som kan gå fel har gått fel.
jag kunde inte sova inatt på grund av ångest för ett stort antal saker.
så jag var helt död när jag skulle gå upp.
duschmunstycket havererade totalt. jag håller på att bli superförkyld.
skrivaren vägrade skriva ut mitt sista viktiga papper vilket komplicerade dagen oerhört.
jag såg ut som trasselsudd i håret på grund av krånglande skrivare.
tunnelbanan stod väldigt still, väldigt länge, på väldigt många ställen.
hann inte äta frukost heller.
och sen satt jag i inte mindre än sex och en halv timme och lyssnade på människor som pratade.
sen fick jag veta att jag ska jobba en tredjedel av tiden jag skulle behöva,

och dessutom på en fruktansvärt händelselös och tråkig avdelning.
jag säger inte vilken. jag vill inte under några omständigheter bli hälsad på.

dessutom måste jag prata med o.

efteråt träffade jag lilla snuff och åt choklad (mycket välbehövd)
och kollade grey's. very nice.
drog förbi överraskningsfesten för kusinen vilket var skitroligt.
fast eftersom jag am kinda dying så gick jag rätt tidigt..

jag är jättejättearg på kanal fem.
en och samma vecka har dom lagt ner både ugly betty, desperate housewives och grey's.
de var ju min favoritverklighetsflykt. jävla as.

dagens jävla låt: spade - marilyn manson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback